اهداف نمایشگاه

18 خرداد 1395

  • آشنایی و معرفی داشته ها ، امکانات و ظرفیت های کشور در دو حوزه گردشگری و هتل داری
    • شناسایی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در عرصه گردشگری
    • ترغیب و تشویق افراد، شرکتها و موسسات به ورود و فعالیت در عرصه گردشگری 
    • برقراری ارتباط سازنده میان سازمانهای دولتی متولی گردشگری و سرمایه گذاران و ایجاد پل ارتباطی و تسهیل دهنده فی ما بین
    • بهره مندی از سطح بسیار بالای درآمدزایی صنعت گردشگری 
    • ایجاد زمینه های مناسب به منظور بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و ایجاد اشتغال در کشور که ناشی از فعل و انفعالات گردشگری است. 
    • فراهم نمودن بسترهای لازم جهت ورود گردشگر به کشور و یافتن راهکارهای لازم بمنظور رفع موانع موجود تا حد امکان با در نظر گرفتن معیارها و شرایط فرهنگی و اجتماعی کشور.
    • ارایه راهکارهای جهت جلوگیری از گردشگر گریزی
    • آشنایی عموم مردم با سازمان ها، انجمن هاو نهادهای متولی امر گردشگری و ارائه انتظارات ایشان به مسئولین و متقابلاً پاسخگویی مسئولین به خواسته ها و مشکلات موجود در این زمینه.
    • آشنایی دست اندرکاران با نوآوری ها و ظرفیت های موجود در عرصه بین المللی و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی.
    • آشنایی با مشکلات و کاستی های موجود در مراکز اقامتی و هتل ها و یافتن راهکارهای ممکن برای مرتفع نمودن آنها.
    • آشنایی با چگونگی مدیریت موفق هتل های دنیا و بکارگیری روش های بهسازی و استانداردسازی هتل ها بمنظور رفع معضلات آنها
    • ارایه راهکارهای عملیاتی مناسب جهت توسعه پایدار گردشگری

 

گروه های نمایشگاهی

 

گروه های نمایشگاهی

گردشگـری :

خدمات گردشگری الكترونیكی - صنایع دستی و هنری - شرکتهای خدمات مسافرتی هوایی، دریایی، زمینی و ریلی - خطوط هوایی - پایانه های مسافربری – توریسم سلامت – توریسم ورزشی- توریسم زیارتی – اكو توریسم - بانکها و بیمه ها- بانكداری الكترونیكی - رزرواسیون آنلاین هتلها- انواع خودروهای مسافربر (اتوبوس، میدل باس، مینی بوس)- سازمانهای سیاحتی و گردشگری - اتحادیه ها و انجمن ها - آموزشگاههای مرتبط و دانشگاه ها - نشریات - هتلها و دهکده های توریستی - انواع تجهیزات سفری نظیر وسایل کمپینگ، چمدان، باربند، چادر، وسایل روشنایی و لوازم پخت غذا- کاروان و یدک کش - موزه ها و کاخ موزه ها – رستورانهاو قهوه خانه های سنتی- گروه های نمایشهای آئینی سنتی- گروه های موسیقی محلی- سازمانها و موسسات مرتبط با حفظ آثار باستانی و میراث فرهنگی

هتــل داری :

كلیه ملزومات و تجهیزات مورد نیاز هتلها شامل انواع سرویس پذیرایی چینی، استیل، بلور، كریستال، سرامیك، سیلور، ... - کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی - دکوراسیون داخلی، آبنما و محوطه سازی- انواع لوستر، سیستم های روشنایی و نور پردازی - پرده، روتختی، ملحفه و حوله - موکت، فرش و انواع کفپوش - کاغذ دیواری و انواع دیوار پوش - تجهیزات کیترینگ و سلف سرویس - تجهیزات آشپزخانه های صنعتی (تجهیزات عمل آوری، آماده سازی، نگهداری و سرو غذا) - انواع ظروف، کارد، چنگال، قاشق و..... - وان، زیر دوشی، کابین دوش، پرده حمام، آینه و اکسسوری - مواد و لوازم بهداشتی هتلی (صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان،...) - یخچال و گاو صندوق های هتلی - تجهیزات و ملزومات ساختمانی (شامل درو پنجره، نرده، تأسیسات حرارتی و برودتی، سنگ، مصالح ساختمانی، نماسازی و ...) - انواع شیرآلات بهداشتی - انواع قفل و تجهیزات ایمنی - انواع سیستم های ارتباطی ( تلفن، فاكس، اینترنت ) میز، صندلی، مبلمان و تختخواب و وسایل اتاق خواب - کلیه تجهیزات و ملزومات رستورانی - مواد و تجهیزات کافی شاپ و پذیرایی - فریزر و یخچالهای صنعتی، سردخانه و تجهیزات انبار - کلید و پریز - انواع سیستم صوتی، تصویری، آنتن مرکزی، گیرنده ماهواره و تجهیزات مربوطه - دوربینهای مدار بسته - تجهیزات ورزشی و بدنسازی - تجهیزات استخر، سونا و جکوزی - طراحی و اجرای استخر، سونا و جکوزی - تجهیزات شهر بازی و بازی کودک - لباسشویی و ظرفشویی صنعتی - سیستمهای اطفاء حریق و اعلام خطر - آسانسور و بالابر - تجهیزات شستشو و لوازم نظافتی - جارو برقی هتلی و جاروی مرکزی - خودروهای هتلی (مانند میدل باس، ون، وانت، خودروهای برقی و...) - پوشاک و اونیفرم مخصوص هتل - تجهیزات و وسایل موسیقی - دستگاههای تصفیه هوا، یونیزاسیون، خوشبو کننده ها - انواع ترولی و چرخ دستی - گل و گیاه تزئینی طبیعی و مصنوعی - دستگاههای دست خشک کن، سشوار - قایق و تجهیزات غواصی و تفریحات آبی- انواع پلاک، تابلو، برچسب - تجهیزات دفع و امحاء زباله - کولر های گازی – مواد غذایی و آشامیدنی ها

 

 

 

 

نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته

 

این یک حقیقت اثبات شده و پذیرفته شده است که صنعت گردشگری حداقل از بعد اقتصادی عامل پیشرفت کشورها و ایجاد رقابت در درون ساختار اقتصادی آنهاست. پس حال که کشور ما ظرفیت و پتانسیل جذب اینچنین درآمدی را دارد، ضروری است تا زمینه و امکانات آن نیز فراهم گردد تا موضوع پذیرش گردشگر به یک معضل تبدیل نشود. هم اینک صنعت گردشگری به عنوان یکی از ٣ صنعت مهم و درآمدزا پس از صنایع نفت و خودرو سازی قرار دارد. هر چند که پیش بینی می شود تا کمتر از دو دهه دیگر، از لحاظ درآمد زایی مقام نخست را به خود اختصاص دهد.
در همین راستا شرکت توسعه گردشگری استان مازندران در نظر دارد نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته را با حضور چشمگیر شهرداری ها، شرکت های معتبر فعال در عرصه گردشگری، آژانس های مسافرتی، هتل ها، شرکت های تامین کننده خدمات مورد نیاز هتل ها، مجتمع های تفریحی، مناطق آزاد کشور و ... در مهر ماه 95 برگزار نماید. 
نظر به برخورداری جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت های بالقوه جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی، جهت جذب منابع درآمدی در عرصه صنعت گردشگری و با توجه به تمایل میلیون ها گردشگر خارجی جهت حضور در ایران، ضرورت برگزاری این نمایشگاه در دوران پساتحریم در قطب گردشگری کشور، استان مازندران امری انکار ناپذیر تلقی می گردد. 
بر این اساس با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت تبلیغات گسترده میدانی در سطح استان، پوشش وسیع رسانه ای صدا و سیما و نیز پیش بینی حضور پر شور بازدیدکنندگان، فرصت مغتنمی جهت معرفی تولیدات و خدمات شرکت کنندگان در این نمایشگاه فراهم گردیده است.


830
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
 

 
Captcha


 
پوستر همایش
تاریخ های مهم
تاریخ شروع ثبت نام در همایش
11 اردیبهشت 1395
تاریخ شروع دریافت مقاله در همایش
11 اردیبهشت 1395
آخرین مهلت ثبت نام
8 اسفند 1395
آخرین مهلت ارسال مقاله
6 اسفند 1395
تاریخ برگزاری
10 و 11 اسفند 1395

شرکت توسعه گردشگری مازندران